Waiting for beauty news

17:23:00

Dragele , toamna nu e departe si cu nerabdare astept noile colectii beauty. Ca de obicei, brandurile din industria beauty se intrec in noutati si produse-minune , care mai de care. Bineinteles ca am studiat deja si iata ce astept eu cel mai tare .
L'oreal magic nude liquid powder 
Are textura apoasa, foarte lichida , noua generatie de fonduri de ten care se zice ca ar fi o copie perfecta dupa Armani Maestro  Fusion, Chanel Perfection Velvet,  Lancome Miracle Air de Teint , YSL Fusion Ink [ce va aparea curand] . Dupa cum stiti, Armani si Lancome, YSL  detine concernul L'oreal si nu e de mirare ca si formulele acestor produse sunt asemanatoare.


Acest fdt L'oreal e deja aparut in America si Europa[ noi suntem exceptii] , eu il voi avea curand, abia astept si revin cu impresii
Maybelline Dream Wonder fluid foundation
Dupa cum reiese din denumire , are tot textura lichida, e chiar apoasa, foarte asemanatoare cu cele mentionate mai sus. In curand revin cu impresii
YSL Fusion Ink foundation
Noutatea toamnei, noul fdt marca YSL . Nu vi se pare ca seamana cu cel de sus cu ceva?[tot sub umbrela L'oreal]. In jurul acestui produs acum se desfasoara o mare intriga si PR- stii joaca excelent cartea . Stiati ca in asteptarea lui s-au inscris [!!!] mii de femei din America si Europa? OMG ! O fi ceva revolutionar ce inca nu stim? Sunteti tentate sa-l incercati? Eu da , sa vedem daca apare la noi.
LANCOME Grandiose mascara
Deja a fost lansata si a aparut in magazine [ sincer, nu am vazut-o la noi] . Si cum sunt fan Hypnose Drama , sper sa fie la fel de buna si asta. Abia astept , revin cu impresii
Maybelline baby skin
Dupa ce au aparut la noi baby lips, sper sa ajunga si acest produs. Pur si simplu sunt curioasa. Voi?
Si abia astept ce ne-a pregatit Sephora in aceasta toamna si brandurile exclusive detinute de Sephora.
Hai , mai povestiti si voi, despre ce nou ati auzit si asteptati.

You Might Also Like

15 comentarii

  1. Despre fondul de ten de la l'Oreal chiar astept sa vad ce parere vei avea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu astept Nude Magique Liquid Powder. Sincer, mă tot întreb de ce noi rămânem în urmă cu tot..ce o fi atât de greu să se lanseze și la noi noutățile ce apar prin alte țări din Europa.
    M-ai făcut curioasă, aș vrea și Baby Skin si Grandiose Mascara de la Lancome.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Thx for sharing..:-)Many kisses! Have a great weekend!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-mi plac fondurile de ten! abia le astept si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi toate ajung mai greu.....asta e! Dragute produsele

    RăspundețiȘtergere
  6. De la Lancome, folosesc mascara Hypnose, foarte incantata, iar de la L'oreal fond de ten True Match, cumparat din SUA, impecabil. Un alt fond de ten super bun, si care nu este comedogen, f important pt persoanele care au ten sensibil sau predispus la acnee, este Clinique Even Better.
    Mie una imi plac fondurile de ten de la L'oreal, mi se pare f bun raportul calitate pret.

    www.piecesofsoul.com

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-am luat fdt-ul de la l`oreal anul trecut de la paris si desi imi luasem si un fdt chanel ghici pe care am ajuns sa-l folosesc mai des?! :))) pe cel de la l`oreal

    desi are o textura ffffff lichida, are o acoperire destul de buna si abia il simti pe piele

    o sa iti placa f mult

    RăspundețiȘtergere
  8. oo, Ale, ce ma bucur sa aud. abia astept. mersi!

    RăspundețiȘtergere
  9. YSL Fusion Ink foundation pare interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesting beauty products!
    Ciao

    Nicky
    www.mywishstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Numele produsului, si ma refer bineinteles la primul, L'Oreal magic nude liquid powder, este foarte... tentant. Pentru cele care il utilizeaza probabil ca are darul si de a stimula niste senzatii. Trebuie incercat, ca toate de altfel.

    RăspundețiȘtergere