Anniversary giveaway with REMINGTON Romania- Inchis

08:36:00

Dragelor, va multumesc tare mult  ca imi sunteti alaturi, ca  de 4 ani imi cititi blogul , sper cu drag ! Blogul meu este o pasiune a mea pentru tot ce e frumos , scriu cu drag aproape zilnic si imi face reala placere !
         Multumesc voua, cititorilor mei , pentru tot ce am impartit aici impreuna!
Se implineste un an de cand sunt Ambasador Remington Romania! Sunt mandra si onorata sa fiu alaturi de acest brand , un brand profesional ,lider mondial in domeniul beauty&fashion ! Cu mare bucurie anunt un nou concurs alaturi de Remington si in numele meu si a cititorilor mei vreau sa multumesc pentru premii minunate! Sper sa va bucurati !
                                          Patru premii - patru castigatori!


                            TRUSA BIGUDIURI ELECTRICE SILK ROLLERS
Aceasta trusa minunata face parte din noua colectie . Mai usor ca niciodata ,poti obtine bucle naturale si diafane . Se incalzesc rapid in doar 90 de secunde!  In 5 minute buclele tale vor fi gata!
Mai multe informatii aici

                                              TRUSA DE ONDULAT YOUR STYLE
Aceasta trusa este  tot din noua colectie! Tocmai ce v-am prezentat noua colectie , ati vazut-o?
Cu aceasta trusa multifunctionala puteti obtine mai multe look-uri , coafuri diverse foarte usor! In plus ,toate accesoriile detasabile au un invelis antistatic , ionic , ceramic. Parul tau va straluci ca niciodata!
Mai multe informatii aici

                                               USCATOR DE PAR YOUR STYLE 

Uscatorul de par din noua colectie Your Style trebuie sa fie in colectia ta! Elibereaza ioni in timpul uscarii  pentru protectia si stralucirea parului!
Mai multe informatii aici

                             PLACA PENTRU INDREPTAT PARUL PRO - CERAMIC ULTRA

Placa cu o tehnologie avansata cu placute flexibile , functia turbo boost , rezultate rapide si performante!
Parul tau sa va bucura de astfel de tratament!
Mai multe informatii aici
Va rog sa respectati cateva reguli simple:
- Big Like Remington Romania
- Aboneaza-te la newsletter Remington Style 
- Urmareste blogul prin GFC si Bloglovin
- Share concurs pe pagina ta de FB
-Lasa un comentariu cu numele tau si spune -mi te rog , ce stii tu despre Remington si ce deosebeste acest brand in viziunea ta .

       Concursul dureaza pana la data de 10 noiembrie cand vor fi extrasi 4 castigatori
                            Multumesc tuturor! Multumim REMINGTON !
      UPDATE : Concursul s-a terminat, multumesc tuturor! Iata cele 4 castigatoare! 
                 Alina Anghel , Camelcutza , Cristina Calancea , Butterfly Petronela Vintila
                     Va rog mult sa luati legatura cu mine la adresa adamstella2000@yahoo.com

You Might Also Like

77 comentarii

  1. Nume: Buzica Florentina
    FB: Flory Florentina

    De Remington stiu de foarte multi ani. Prima mea placa de intins parul a fost Remington S2002 pe care am folosit-o pana m-a lasat(vreo 4 ani), apoi mi-am luat tot Remington(S2003) deoarece m-am indragostit de acest brand. Au cele mai pune aparate de coafat.
    Nu in ultimul rand vreau sa-ti urez LA MULTI ANI blogului tau, la cat mai multe articole interesante cam pana acum. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nume/Fb Ecaterina Galagan
    GFC ecaterina g
    La multi multi ani blogului si tie Stella, la cat mai multe articole interesante !
    Despre Remington stiu ca a fost fondat in 1816 si intitial se ocupa de productia masinilor de cusut, abia prin 1937 au inceput sa apara si aparatele de ras; urmate apoi cu diverse ustensile de coafat.
    Din experienta personala pot spune ca am un uscator de par de vreo 5 ani extrem de bun-Remington evident, si niste bigudiuri electrice de care sunt extrem de multumita-imi doresc un ondulator si o perie .
    Este un brand cu produse extrem de bune, la preturi acceptabile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!!!
    fb: nadia alina candrea
    abonata : new_nadiabios@yahoo.com
    gfc: nadia candrea
    \bloglovin: nadia candrea
    numele meu este : Nadia Alina Candrea
    Multumesc pentru concurs!
    eu nu am folosit pana acum, din pacate , niciun produs Remington, dar probabil nu este timpul pierdut si o sa ma lamuresc si eu odata in privinta beneficiilor de a avea o asemenea "bijuterie"!
    https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/884168368269840

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina Popescu
    GFC: Cristina
    Bloglovin: Popescu Cristina
    Share: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10203317588079991
    Remington este o firma foarte serioasa, cu produse de calitate. Se deosebeste de alte brand-uri prin inovatie si prin faptul ca produsele lor sunt inovatoare si pline de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzi ca remington are unele dintre cele mai bune accesorii pentru coafat/par si sper sa castig acest concurs :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana Alexandra Stanciu
    Nu cred ca trebuie sa spun altceva decat ca placa cat si ondulatorul pe care le detin sunt marca Remington si nu am avut timp de 6 ani probleme cu ele. Sunt mai mult decat multumita de ele. Am chiar si review la ondulator pe blog: http://addictedtomakeupro.blogspot.ro/2013/10/rewiew-remington-pearl-wand.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, ce dragut, chiar spuneam intr-o postare anterioara a ta ca ma tenteaza bigudiurile, acum ma tenteaza trusa de ondulat..:))Imi place Remington pentru ca se adapteaza intotdeauna cerintelor pietei, au produse pe care te poti baza si stiu sa isi atraga clientii.
    FB Petronela Petty
    GFC Butterfly
    share: https://www.facebook.com/petronela.petty/posts/10204956462094460

    RăspundețiȘtergere
  8. Fb: Ioana Maria Rim
    GFC: Ioana Maria Radulescu
    Bloglovin: Ioana Maria Rim
    share:https://www.facebook.com/radulescuioanamaria/posts/308552662678987
    Remington este in viziunea mea cel mai bun brand de ingrijirea a parului.Prima oara am facut cunostiinta acum 7 ani cu o placa Remington pe care o folosesc si acum cu mare drag <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Fb:Oana Alexandru
    Gfc:Oana Alexandru(Alexa)
    Remington are cele mai produse de coafat,si mai stiu ca imi doresc o trusa de ondulat.Multumim pentru concurs!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fb: Dinu Florina
    GFC: Dinu Florina Madalina
    Bloglovin: Dinu Florina
    Share: www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/722027364552060
    Abonata newsletter: princess_princessgirl@yahoo.com
    Brandul Remington este un brand cu renume, cu produse revolutionare! Atat eu, cat si prietenele mele folosim produse Remington!

    RăspundețiȘtergere
  11. FB Lacra Lacry
    Gfc si Bloglovin: Lacramioara Baltag
    abonata e-mail
    Nume: Lacramioara Baltag
    De la Remington am o placa de indreptat parul, iar in viziunea mea Remington inseamna brad de succes cu produse de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani blogului si cat mai multe articole minunate, draga Stela!!
    FB: Liana Toma,
    GFC:Lianascorpion
    abonata email Remington
    Share: https://www.facebook.com/liana.toma1/posts/811994442173276
    Am un epilator Remington Smooth & Silky de care sunt foarte multumita si-l folosesc saptamanal de vreo 3-4 ani ;-)
    Visez la trusa cu bigudiuri electrice, ca am cosmaruri cand dorm cu clasicele bigudiuri in cap, de fapt, am insomnii,ma chinuiesc groaznic si in loc sa fiu cu o fata senina inconjurata de zulufi, am o fata sifonata si cearcane, de aceea am si renuntat la bucle :(((

    RăspundețiȘtergere
  13. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=336772036493578&id=100004823536530
    gfc,fb,bloglovin daniel adrian
    lautarescudaniel@yahoo.com
    am o placa de par si stiu ca este o marca buna

    RăspundețiȘtergere
  14. lautarescu adriana23 octombrie 2014 la 15:12

    https://www.facebook.com/adriana.lautarescu/posts/623941001062449
    stiu ca este un brand de calitate,nu am nici un produs de la ei
    gfc&fb&bloglovin adriana lautarescu

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC:Allale
    BlogLoving&FB: Amira Tudorie
    Share:https://www.facebook.com/amira.tudorie/posts/731146226979212
    Abonata: baby.a_alle@yahoo.com
    De Remington am auzit de aproximativ 4 ani, nu am achizitionat pana acum produse marca lor insa am auzit ca sunt de foarte buna calitate si chiar ma gandeam la achizitionarea unei placei de par ca tot vin sarbatorile. La multi ani blogului tau!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Facebook: Adina Mb
    https://www.facebook.com/adina.mbmb/posts/748685001845783
    Newsletter: septembrie.joi@gmail.com
    GFC/Bloglovin: Adina//SeptembrieJoi

    Remington face unele din cele mai faine ustensile de par pentru uz casnic, am o placa de par de la ei din gama low end si e foarte buna, asa ca ma intreb cat de faina poate fi placa oferita la concurs. Bigudiurile incalzite le-am vazut prima data la Remington si mi le doresc mult, cred ca buclele ma prind cel mai bine ca si coafura. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. FB: Ilias Alexandra
    Share https://www.facebook.com/iliasalexandrastefania/posts/840056536027284

    GFC: Bondarica
    newsletter: blaiedutz@yahoo.com

    Remington , una din cele mai bune firme producatoare de aparate pt coafat parul si nu numai. Am vazut ca este f prezent in saloane... eu nu detin nici un aparat de la ei insa acel set de bigudiuri electrice ar fi perfect :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Te urmaresc prin GFC si bloglovin cu numele Adelina Tomescu.
    Am dat share aici: https://www.facebook.com/adelina.tomescu/posts/785192711541001
    M-am abonat la newsletter cu adresa: tais379@yahoo.com
    Am dat like paginii de facebook Remington.
    Despre Remington stiu ca sunt prezenti pe piata de suficienta vreme incat sa imi castige increderea, iar produsele lor sunt adaptate perfect celor mai exigente dorinte. Tare mult mi-ar placea sa castig uscatorul de par!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna , draga mea Stella , mereu cu niste concursuri de exceptie !

    GFC - Domnisoara Christine

    Share : https://www.facebook.com/cristina.sardareanu/posts/751397958268141

    Facebook : Enache Cristina ( am dat like pe pagina REminghton . ) .

    Cristina Enache - numele cu care m-am abonat pe siteul Remington .

    Despre acest brand , am tot auzit , sunt de multa vreme pe piata noastra si majoritatea stie cate ceva . Problema e ca noi ramanem cu teoria , cel putin in cazul meu .

    Imi aduc aminte ca anul trecut de Black friday am stat cu ochii pe site-ul lor , pentru a cumpara un epilator insa la ce trafic a fost atunci nu am avut nicio sansa .

    Cu ce se deosebeste fata de alte brand-uri din acelasi domeniu ? Tehnologia de calitate , preturile accesibile si prin faptul ca mereu vin cu ceva nou , incerca pe cat posibil sa ne vina in ajutor si sa ne completeze nevoile !

    Te pup draga mea si iti multumesc pentru ca si tu incerci sa ne fii cat mai mult alaturi !

    RăspundețiȘtergere
  20. In primul rand , La multi ani , Stella . Multi ani inainte si cat mai multa putere si rabdare plus inspiratie !

    Daca ai tu , sigur ne dai si noua , mai ales prin tinutele tale .

    Imi amintesc ca prima daca cand te-am descoperit , eu te-am abordat pe facebook cu un mesaj in care te intrebam ceva de o masea sau ceva legat de o lucrare :)) , imi faceam o lucrare atunci si aveam ceva nelamuriri , in legatura cu anestezia , ma si bufneste rasul :) cand imi amintesc !

    Minunat concursul , m-am inscris si eu cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
  21. Chitic Andrea Nicoleta
    fb, Gfc si Bloglovin: Andrea Chitic
    share: https://www.facebook.com/andrea.chitic/posts/887720101239176
    email: andryro@yahoo.com
    Remington este un brand cu renume, cu vechime, iar produsele lor nu au egal. Calitatea produselor lor este factorul ce deosebeste acest brand de toate celelalte. Nu am avut niciodata un produs de-al lor, dar am folosit de la altii. As fi fericita sa castig si sa am in sfarsit si eu un aparat Remington.

    RăspundețiȘtergere
  22. share:
    https://www.facebook.com/mihai.stefania/posts/827210647321617
    FB, GFC, bloglovin: Stefania Mihai
    abonata: stefy_gilmore_fan@yahoo.com
    Remington reprezinta, in ziviunea mea, una din cele mai bune brand-uri pt coafarea parului, se deosebeste de celelalte firme concurente de pe piata prin calitatea produselor, eficienta maxima in coafare.
    Daca m-as numara printre norocoasele 4, tare mult mi-as dori bigudiurile electrice sau ondulatorul pt par.

    RăspundețiȘtergere
  23. fb Vlasceanu Violett
    numele meu vlasceanu violeta .
    gfc vios77ro
    share https://www.facebook.com/vlasceanu.violeta/posts/852724254767955

    pentru mine Remington inseamna calitate , performanta si raportul calitate pret este unul bun ,marca se deosebeste de celelalte prin seriozitate si prin faptul ca mereu vin cu ceva nou pe piata

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna Stella.
    In primu rand la multi ani pentru blog! Chiar daca nu comentez foarte des cu siguranta se numara printre blogurile mele preferate pe care le verific aproape in fiecare zi.
    Ma inscriu cu drag la giveaway, poate am noroc:)
    GFC lifeologybycarmen
    Like Facebook: LIFEology by Carmen
    share :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=470644126410656&id=273185402823197

    m-am abonat la newslatterul Remington cu numele STEFANESCU CARMEN

    Atunci cand ma gandesc la Remington imi vin in minte produse de calitate, durabile care ma juta sa fiu mai frumoasa :) Incerc sa fiu la curent cu ceea ce aduc nou pe piata (si chiar inoveaza ) si am in wishlist o multime de produse :) Tot ceea ce am folosit m-a satisfacut pe deplin, asta e clar.
    Multumim!!

    RăspundețiȘtergere
  25. la multi ani pentru blog
    gfc marisara15
    fb Porumb Maria
    share https://www.facebook.com/porumb.maria/posts/791092440953898
    numele meu porumb maria
    marisara15@yahoo.com
    Remington inseamna pentru mine calitate si performanta

    RăspundețiȘtergere
  26. FB:TENDER CARMEN MARILENA,GFC:CARMEN MARILENA T. , SHARE:https://www.facebook.com/tender.carmenmarilena/posts/1015186351831902.Pentru mine REMINGTON reprezinta o marca serioasa care re grija de clientii sai.Este in pas cu moda,cu femeia moderna si cu cerintele ei.Imi face cu ochiul placa de par.Nu am folosit nimic de la aceasta firma,dar sigur voi folosi pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  27. FB: Raluca Denise
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1482973011991202&id=100008355523373
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com
    GFC: Dennysse
    In viziunea mea, Remington este cea mai buna marca de produse de styling din Romania, cu produse inovatoare si de calitate superioara.

    LA MULTI ANI pentru cei 4 anisori impliniti! <3

    RăspundețiȘtergere
  28. GFC si FB: Deni Ifrim
    share:https://www.facebook.com/denifrim/posts/668616719903900
    Am auzit si am primit cadou de la sot un uscator cu difuzor de la Remington acum 8 ani in Cipru si este singurul pe care l-am folosit si merge ff bine si azi iar surorii mele i-am cumparat cadou placa de par de la acest brand si o foloseste constant fara probleme; recomand tuturor sunt bune ca pret si rezistente in timp

    RăspundețiȘtergere
  29. Claudia Dogaru
    Este cea mai buna si mai de calitate marca de produse de styling! Folosesc ondulator Remington si sunt mai mult decat multumita!

    RăspundețiȘtergere
  30. Bianca Rogoveanu
    GFC/Facebook: Bianca Rogoveanu
    Bloglovin: bubble10
    Share: https://www.facebook.com/bianca.rogoveanu/posts/736936863052117

    Remington este aliatul meu de nadejde atunci cand vine vorba de par. Detin o placa de intins parul si un uscator de par, si sunt cea mai multumita ! Un brand ce fabrica doar produse de calitate !

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place Remington deoarece la ei am gasit primul meu ondulator conic, de care nu m-as fi despartit niciodata. Din pacate, mi s-a stricat acum cateva luni si chiar am nevoie de altul. Asa ca fingers crossed ca poate castig trusa de ondulat, hihi. :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Facebook: Irina Rosianu
    GFC: Irina R

    În primul rând vreau să îți urez ”La mulți ani” pentru blogul tău și la cât mai multe postări și cititori :)

    Despre Remington știu că este un brand foarte cunoscut, care au produse de calitate la prețuri avantajoase. Eu am de la ei o placă de păr (de vreo 3 ani, care merge perfect) și un uscător. Sunt foarte mulțumită de aceste produse :)

    Mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  33. gfc : Simona
    bloglvin : Emilia Georgeta
    fb : Emilia Georgeta
    Ador marca Remington.Ma salveaza de fiecare data cand parul meu se onduleaza, ador sa fie cat mai drept si de asta folosesc o placa de la ei de aproximativ 2 ani

    RăspundețiȘtergere
  34. Am dat like cu numele Elisa Ababei
    Link share: https://www.facebook.com/elisa.ababei/posts/10203037976932225
    Despre Remington am auzit cu multi ani in urma, cand vedeam prin reviste reclame la ondulatoarele de par si la uscatoarele acestei marci. Anul trecut, i-am facut cadou unei prietene care implinea 18 ani un ondulator, pentru ca si-l dorea foarte mult. La cateva zile i-am facut proba si a fost foarte multumita de onduleurile obtinute si de calitatea ondulatorului. Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  35. Stiu de Remington ca au niste produse de foarte buna calitate si ca orice produs merita toti banii

    RăspundețiȘtergere
  36. Nume fb : Aicin Bubu
    GFC: Aicin Bubu
    share:https://www.facebook.com/aicin.bubu/posts/848910595143790

    Remington a fost si este brand ul meu (si al prietenului meu ) preferat in materie de placi de par(la el -in masini de tuns si :D, prima mea placa de par a fost de la Remington , modelul Ceramic Straight 230 , de care m am bucurat cativa ani buni .Am primit o cadou de la prietenul meu , s a vazut ca mi a oferit o din toata inima deoarece a tinut saraca cu mine si mi a satisfacut intotdeauna mofturile . In momentul de fata am primit alta , de la un alt brand dar ea inca merge , am dat o mai departe surorii prietenului meu pe care o foloseste cu mult drag :D am observat ca si ea este incantata de ea:D.

    RăspundețiȘtergere
  37. Hello.
    Prima mea placa de par a fost Remington si a doua la fel..cred ca sunt cei mai cunoscuti producatori de aparate de coafat...pentru calitatea lor si a rezulatelor obtinute.
    Nume : alina gheorghe.

    RăspundețiȘtergere
  38. Wow, ce concurs frumos! Multumim!
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    GFC : Camelia Andrasescu
    Bloglovin : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Share : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/760858003982510
    Abonata la newsletter : andrasescu.camelia@gmail.com
    Despre Remington stiu ca are produse de top, pe care oricine si le-ar dori alaturi! Design de ultima ora, performanta maxima! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  39. FB: Mere Verzi
    GFC: Mere Verzi
    Bloglovin: Mere Verzi
    Nume: Daniela Bitoleanu
    Cand spun Remington ma gandesc la produsele pentru par, placi, ondulatoare, etc, o firma de prestigiu, un brand cu produse de calitate, profesionale. Remington pentru mine este si va fi o firma de suflet deoarece prima mea placa de par a fost de la ei si ultima la fel..

    RăspundețiȘtergere
  40. FB Lamiita Durac
    GFC Lamiita
    e-mail : lami_d@ yahoo.com
    Remignton este marca de produse pe care o foloseste toata familia mea incepand de la masina de tuns, uscator de par , masina de ras ...
    E o marca de care nu vrem sa ne despartim nici in ruptul capului ptr ca suntem foarte multumiti de produse si de preturi de bun simt totusi . Remington satisface si cele mai exigente pretentii . De mult imi doresc o placa de par de la Remignton si s-a lasat cam mult asteptata .

    RăspundețiȘtergere
  41. fb: Diana Uricu
    GFC: Diana Furby
    Bloglovin: Diana Uricu
    Newsletter : Very-important-person-18@hotmail.it
    Cand a auzit prima data acum cativa ani, de Remington la televizor, in primul rand m-a atras reclama bineinteles, iar in al doilea rand m-a atras numele , nu stiu de ce!

    Cand spui Remington, te referi la calitate , desigur si aspectul produselor este unul pe placul tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  42. Ghizdavu iuliana simona ;FB-GFC;Iuliana simona ghizdavu abonata newsltter;e-mail;giulianasimona@yahoo.com ,share https://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1485448101732787 am citit despre Remington ca au cele mai bune ustensile de coafat,masinile lor de cusut sunt foarte renumite ,produsele lor au preturi accesibile ,sunt produse de calitate

    RăspundețiȘtergere
  43. In primul rand , La multi ani multi ani inainte si cat mai multa putere si rabdare plus inspiratie !
    fb.pop aurelia
    gfc.popaurelia_50
    bloglovin.pop
    popaurelia53@yahoo.com
    Din pacate nu am constatat cum este un Remington decat la televizor sincer,dar stiu din auzite cand spui Remington se refera la calitate,desigur si aspectul produsului pe care ori ce femie nu ar refuza.

    RăspundețiȘtergere
  44. Fb Maria Petre
    Gfc Nana Petre ( Maria )
    kodika10@yahoo.com
    share concurs https://www.facebook.com/maria.petre38/posts/319740324876413

    Remignton este o marca de prestigiu se detaseaza de alte marci prin calitatea produselor , raportul calitate - pret fiind foarte bun . Imi doresc aceasta marca in casa mea

    RăspundețiȘtergere
  45. Cred ca am auzit de Remington pentru prima data cand eram in liceu si o colega avea placa de la ei. Si asa ma abonam si eu la ea cand doream sa imi indrept parul. Tinand cond de faptul ca nu imi indrept parul des mi-am luat si eu o placa de la ei, dar este slim. Chiar daca o am de ceva timp inca sunt multumita de ea si imi este greu sa renunt la ea!

    RăspundețiȘtergere
  46. Am uitat sa scriu restul raspunsului :)

    GFC:Adina!
    Bloglovin:AdinaCristina
    Share:https://www.facebook.com/Adina.CristinaG/posts/731324953587196
    M-am abonat cu mailul : gatita.adinutza@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  47. GFC: Camelcutza
    Bloglovin: Camelia Zota
    Share: https://www.facebook.com/Camelcutza/posts/909267022424277
    Urmaresc si Remington cu Camelia Zota pe fb, si m-am inscris la newsletterul lor ( camelcutza@ymail.com)
    Mie Remington mi se pare ca se deosebeste prin calitatea produselor, am o perie calda de la ei si functioneaza la fel de bine ca in prima zi de folosire.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  48. De Remington am aflat acum cativa ani cand tot auzeam de la colegele mele ca ei au cele mai bune placi de indreptat parul. Si cand am prins bursa in mana, mi-am cumparat si eu o placa de indreptat parul de la Remington si am descoperit ca aveau dreptate. Ei se deosebesc datorita tehnologiilor folosite pentru a proteja parul de caldura si in acelasi timp chiar penttru a-i oferi stralucire.

    FB: Macy Mac
    GFC: Macy
    Bloglovin: Macy Mac
    share: https://www.facebook.com/macy.mac.796/posts/1564299977121847?pnref=story
    abonare newsletter: beautyandrecipe@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Remington inseamna rasfat, calitate si clienti fericiti!
    FB Mariana Daliu
    GFC MonicaD
    share: https://www.facebook.com/monicamariana.daliu/posts/475242989285059?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  50. Remigton inseamna calitate si durabilitate. Am si acum un feohn Remigton foarte vechi, nici nu mai stiu de cand.Cu toate ca este deja "piesa de anticariat" imi este greu sa ma despart de el.
    Si in plus faptul ca tu esti ambasador Remigton imi spune foarte multe lucruri pozitive. :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Sunshine Elena,
    Share:https://www.facebook.com/sunshineelena32/posts/817999678257074?pnref=story,
    Gfc/bloglovin:By Sunshine,
    Stella esti ambasadoarea Regminton si din aceasta cauza imi inspira mare incredere. Am nevoie de ondulator, placa de indreptat parul ,feohn si perie rotativa pentru paul meu. Si Regminton este ideal pentu cerintele mele.
    Multumesc de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  52. Nume: Covaci Camelia
    Bloglovin: Camelia Covaci (rcameliab)
    GFC: Camelia85
    Share: https://www.facebook.com/covacicb/posts/10204272580427678?pnref=story
    abonata newsletter Remington: redcami@yahoo.com

    Buna Stella,
    Era o vreme cand brandul Remington era foarte la moda. Consider ca inca este iar epilatoarele si aparatele pentru aranjarea parului marca Remington sunt minunate. Am si eu o placa de par Remington pe care as fi preferat-o, totusi, putin mai ingusta pentru a-mi putea face si bucle. Insa, faptul ca se poate regla temperatura (pe trepte) este minunat. Pentru mine, Remington este sinonim cu calitate. Chiar mi-as dori, enorm mi-as dori, sa pot castiga unul dintre premii.

    La Multi Ani si numai bine!!!
    Camelia

    RăspundețiȘtergere
  53. FB: Mihaela Mitran
    Abonata prin: michaela.mitran@gmail.com
    GFC si Bloglovin: Mihaela Mitran
    Share:https://www.facebook.com/mihaela.mitran.54/posts/754398717965114
    Numele: Mitran Doinita-Mihaela
    Remington are o gama de produse foarte bune la preturi accesibile

    RăspundețiȘtergere
  54. ANTON SANDITA
    Like fb : Anton Sandita
    E-mail: tsandita@yahoo.com
    Gfc: Sanditza
    Bloglovin : Anton Sandita
    Share: https://www.facebook.com/anton.sandita/posts/856401194390543?pnref=story
    Stiu ca au cele mai bune produse care ne rasfata parul !

    RăspundețiȘtergere
  55. Asimionesei Roxana Mihaela
    Gfc: Roxana Asimionesei
    Bloglovin: Asimionesei Roxana
    Fb: Asimionesei Roxana
    Abonata newsletter: roxanaasimionesei@yahoo.com
    Share: www.facebook.com/asimionesei.roxana/posts/982965988386206?pnref=story
    Brandul Remington este de foarte mult timp pe piata si se datoreaza produselor de calitate ale sale. Nu m-a dezamagit niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  56. Like cu drag ambelor pagini de facebook: Mihaela Bolea
    Abonată la newsletter cu adresa de e-mail: bolea_mihaela@yahoo.com
    Urmăresc blogul prin GFC şi Bloglovin cu acelaşi nume: Mihaela Bolea
    Share: https://www.facebook.com/bolea.mihaela/posts/682513518511289?pnref=story
    În viziunea mea, brandul Remington se deosebeşte pe piaţa de profil graţie calităţii produselor, trăiniciei, diversităţii lor, dar şi prin faptul că vin cu o gamă diversificată de produse, ce se dezvoltă minunat, de la an la an.
    Asociez brandul Remington cu primul meu uscător de păr profesional, de care mă bucur de foarte mult timp încoa'.
    Vă mulţumim din suflet pentru şansa dăruită de-a ne înscrie în acest minunat concurs, cu premii unul şi unul! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  57. FB: crystyna nichita
    share: https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/628835157225189?pnref=story
    GFC: ionelia cristina nichita
    newsletter: inncristina@gmail.com
    bloglovin: crystyna nichita
    Folosesc produse de la Remington si stiu ca sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna si la multi ani foarte faini!
    Remington mi se pare cea mai competenta firme din cate am incercat. Am incredere totala in produsele lor, pentru ca renumele i a fost aprobat prin fiecare produs pe care care l am incercat pana acum. Imi place sa mer pe incredere si calitate, deci merg cu Remington.
    fb: alexandra georgiana
    bloglovin: fb
    gfc:mrn_georgiana73
    abonarE:m.alexandra39

    RăspundețiȘtergere
  59. Zamfir Ramona-Dora2 noiembrie 2014 la 19:21

    GFC: Zamfir Ramona-Dora
    Bloglovin': Dora Zamfir
    Email: dora_zamfir@yahoo.com
    Link share: https://www.facebook.com/dora.zamfir/posts/675998142508404?pnref=story

    Despre Remington am auzit acum multi ani, stiu ca este unul dintre cele mai bune si importante branduri din industria de hairstyle din lume. Cred ca se diferentiaza fata de competitori in primul rand prin calitatea produselor, adaptabilitatea in functie de trenduri si inovatie.

    RăspundețiȘtergere
  60. PicincuHobjila Viorica
    fb Ph Vio
    Brandul se face remarcat prin calitate si seriozitate; stiu ca produsele se ridica la nivelul asteptarilor mele

    RăspundețiȘtergere
  61. Fb: Bejan Violeta
    violeta_bejan@yahoo.fr
    LA MULTI ANI FRUMOSI SI PLINI DE SUCCES! atat tie cat si blogului tau! Sa ne bucuri mereu cu postari si concursuri frumoase cat si informatii utile :*
    Remington de cand ii stiu sunt cei mai tari in produse profesionale de hairstyling. Demult imi doream bigudiurile lor :)

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna, Stella si multumim pentru concurs. La multi ani blogului si la cat mai multi ani de acum inainte la fel de roditori si plini de creativitate!!
    M-am inscris pe Fb cu numele Fashion-Spike
    M-am abonat cu email-ul : fashion_spike@yahoo.com
    Am dat share concursului aici: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=722314474528303&set=a.140538816039208.30028.100002492726664&type=1&permPage=1
    Stiu de Remington de la sora mea care are o placa foarte interesanta de la ei si care pe mine m-a impresionat prin calitate - nu numai a aspectului in sine al produsului dar si a efectului obtinut cu el.
    O zi frumoasa iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  63. ps: am dat share la aceasta postare cu una din pozele concursului - se pare ca daca dau share linkului direct face reclama la poza altei firme...nu stiu ce are blogspotul de face asta....asa patesc si eu pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  64. La multi ani inainte blogului! :-*
    FB. Lucica Lazar
    GFC/Bloglovin. Lucica Lazar
    M-am abonat. lazarlucy@yahoo.es
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/641709105949333?pnref=story
    Eu personal n-am nici un produs Remington,dar fiica mea are o placa si un uscator.Stiu ca se impaca foarte bine cu ele si nu le-ar da pentru alte marci.
    Deci pot spune ca este o firma care are produse de calitate.
    Multumim pentru concurs! :-*

    RăspundețiȘtergere
  65. FB & Bloglovin: Simona Floroaia
    GFC: Boheme.Fille
    Share: https://www.facebook.com/Simona.Floroaia/posts/10152773519714098?pnref=story
    Newsletter: boheme.fille@yahoo.com

    Folosesc plăcile Remington de ani de zile și sunt cele mai bune pe care le-am încercat. Clar ce deosebește aceste brand de altele este calitatea produselor și profesionalismul lor.

    RăspundețiȘtergere
  66. Nume: Szabo-Hais Carolina
    gfc: shadow_alley_cat
    bloglovin: Manix
    share:https://www.facebook.com/acoffeeaddict.triestoblog/posts/632334190212640?pnref=story

    folosesc placa de par Remington de nai de zile. prima mea placa de par a fost remington si mai apoi toate produsele de styling le-am ales tot Remingon. mi-a placut inca de la prima utilizare ca mi-a lasat parul cret de la natura drept ca si o foaie. mi se par produse profesionale si totusi au un pret accesibil.

    RăspundețiȘtergere
  67. Ma inscriu si eu, mi-a cedat peria rotativa de la concurenta si ma tenteaza mult trusa de ondulat prezentata de tine. Am dat like, cont aveam cu mailul alice.left@gmail.com. Te urmaresc peste tot, pe gfc sunt tot alice.left, pe Bloglovin Alexandra E.

    Eu am un ondulator de la Remington pe care il folosesc fara probleme. Imi aminteste de unul pe care il avea mama acum ceva vreme, tot de la ei. Ma fascina procesul de coafare, eram doar o copila. Cred ca de asta si am incredere in ei, din amintiri :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  68. Am uitaaat! https://www.facebook.com/alexandra.enachi/posts/796647490377313?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  69. Nume Maria Dora Patru
    FB Marydora Mar
    Bloglovin Marydora Mar
    gfc Dora Dorina
    share https://www.facebook.com/contess.white/posts/1514208462164555?pnref=story

    Fiind o persoana care calatoresc destul de mult , o placa imi este nelipsita din bagaj si spre ghinionul meu , acum putin timp mi-am uitat-o in camera unui hotel unde am fost cazata . Tot o placa Remington si de aceea nu as renunta la acest brand ptr ca sunt foarte multumita de calitatea produselor .

    RăspundețiȘtergere
  70. fb: caroline maria
    share: https://www.facebook.com/caroline.maria.1029/posts/742728942469287?pnref=story
    gfc: caroline maria
    email:ionicapetrica98@yahoo.com
    Remington a inteles f bine nevoile si dorintele femeilor,asa ca a creat produse inovative, cu design perfect si utilitate maxima ptr noi :-D Pana acum mi-am achizitionat un uscator si o placa remington de care am fost fff multumita...mi-ar placea tare mult trusa de ondulat :-)

    RăspundețiȘtergere
  71. Remington a fost primul brand profesional de care eu am auzit. Tarziu am aflat ca exista si altele, dar oricum in mintea mea Remington s-a instalat ca brand profesional si eu apreciez calitatea. Acum am o perie rotativa de la ei si uscator de par.

    Like FB: Daniela Stancu ex Gramu, Daniela Gramu GFC si te urmresc si prin bloglovin`

    RăspundețiȘtergere
  72. Fb/gfc: Ana-Maria Gurgu
    Share: https://www.facebook.com/Dulcikanik1.veve/posts/890986744265034?pnref=story
    Remington pt mine reprezinta cel mai cunoscut brand, cand cineva imi pronunta Remington e clar ca ma gandesc direct la produse profesionale de coafat sau ingrijire personala, cele mai vandute si apreciate produse poarta numele acestui brand! <3 Calitate superioara! Clar!

    RăspundețiȘtergere
  73. gfc, fb,bloglovin:adina radu
    share https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/750508268359908
    Remington stiu ca sunt o firma ce au produse de calitate.Se deosebeste prin diversitate, calitate,experienta.Am placa de par remington si ondulator si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  74. FB:Calancea Cristina
    GFC: Oleinic Cristina
    https://www.facebook.com/cristina.calancea1
    Ma bucur mult ca am început sa profesez acum 10 ani cu acest brand cu încredere as merge mai departe cu el în domeniu de înfrumusețare. Mi-ar plăcea mult sa încerc și bigudiurile cred ca sunt senzaționale . Multumesc anticipat Draga Stella .

    RăspundețiȘtergere
  75. FB:Alexandra Circiu
    GFC: al3xootzzza
    https://www.facebook.com/alexandra.circiu/posts/10205170233485163

    Am cunoscut Remington in momentul in care m-am decis sa-mi achizitionez o placa de par, toata lumea mi-a recomandat acest brand si intr-adevar au avut dreptate; chiar sunt cele mai bune de pe piata :)
    In momentul de fata ma tenteaza un ondulator de la ei si cred ca nu o sa mai astept mult pana mi-l voi achizitiona. :)
    Multumim de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  76. eu incerc de mult sa ma inscriu la acest concurs, insa nu mi s-a aprobat niciun comentariu, de ce nu stiu :(
    mai incerc acum sa ma inscriu, poate sunt acceptata
    gfc si bloglovin: Anca Gabriela
    fb: Anca Gabriela Lupu
    link share concurs:https://www.facebook.com/anca.gabriela.9400/posts/736846993051664
    Eu de mult imi doresc un produs remington, am auzit doar de bine despre acest brand, sper sa reusesc ca pe viitor sa imi achizitionez si eu un produs de la ei. In momentul de fata ma tenteaza o placa de indepartat parul

    RăspundețiȘtergere
  77. Remington se deosebeste prin calitate, fara doar si poate! In plus, perfectiunea detaliilor, finetea tuturor produselor si estetica conteaza foarte mult - stii cum e, prima impresie conteaza! Am o perie rotativa si-mi place foarte mult, insa m-ar ajuta mai mult trusa de ondulat, sa-mi fac si eu bucle frumoase, ce zici?

    Share-ul este de ceva vreme pe pagina blogului: https://www.facebook.com/Beautydotmore/posts/867795886594116

    RăspundețiȘtergere