Cook with me

17:49:00

Dragele mele, astazi o postare inedita pe blog, sper sa va placa. Eu gatesc zilnic in casa , pentru ca suntem gurmanzi , pentru ca imi place sa gatesc . Cateodata ma inspir de pe net, dar in general gatesc dupa fantezia mea sau din ce am in frigider. Astazi va prezint un desert . Nu coc in perioade calde ale anului , dar cand sa raceste vremea de afara da. Pentru ca seara bem ceai si este un ritual intreg. Si la ceai trebuiesa avem ceva dulce. Da, nu e sanatos , stiu..
Va marturisesc ca sora mea este raw-vegana [si toata familia ei] si cumva ne influenteaza si pe noi . Incercam in general sa mancam cat de cat sanatos. Dar deocamdata nu suntem pregatiti sa trecem la raw.
Ideea prajiturii de azi [asa s-o numim ] mi-a venit nu demult. De fapt , nu demult am cumparat un storcator de fructe TEFAL , noua tehnologie melc prin presare , foarte bun, ies sucuri grozave. Doar ca dupa stoarcere raman multe resturi de legume . Le-am mai folosit la mic dejun cu ovaz, cu iaurt , dar intrucat ne place mult tortul sau prajitura cu morcovi , iata morcovi erau gata si de prajitura

Asa ca e o idee buna, daca aveti si voi un storcator, folositi ce ramane dupa stoarcere la prepararea diverselor mancaruri. Eu am facut o prajitura de morcovi [ si de sfecla ]
Niciodata nu pun cantitati masurate, totul la ochi si dupa gust, de ani de zile am deja ochiul format.


Asadar, reteta aproximativa. Gustul e delicios si reteta este cat de cat sanatoasa.
- 3 oua
- 1 pahar de zahar
Se bat cu mixerul cateva minute
Adaugam
- kefir, lapte batut [ ce avem] cam un pahar
- ulei , cam 0,5 de pahar [eu pun ulei de masline]
- legumele [ morcovi, sfecla, mere - ce a ramas dupa stoarcerea sucului] .Eu am pus amestec de morcovi si sfecla, cam 3 pahare
- Fulgi de ovaz [ eu am de la Lidl , ovaz simplu in amestec cu stafide si nuci , dar orice ovaz simplu merge]
- Faina cat cuprinde[ sa fie consistenta ca de smantana]
- Praf de copt 1 plic

Se unge tava cu unt sau ulei , se intinde amestecul pentru prajitura . Daca vreti, decorati cu mere, pere , ce va place , ce aveti sau nu decorati cu nimic
Cuptorul se preincalzeste vreo 5 minute . Se pune tava in cuptor, vreo 10-15 minute la foc mai mare , apoi la foc mediu sau mai mic vreo 30 de minute



Este foarte buna si pentru mic dejun si la ceai si cum vreti voi. ESte foarte simpla reteta si cat de cat sanatoasa. Puteti sa adaugati nuci, stafide, dupa plac.  Sper sa va placa daca va hotarati s-o faceti.
Am si multicooker Philips , aici in general fara grij, ai apasat butonul baked si asteapta sa sune. Imi place sa coc si cu Philips , ies prajituri, checuri, torturi foarte bune. Asta e facuta la cuptor.
Scuze pentru poze , trebuie sa ma invat sa fac food photography

You Might Also Like

14 comentarii

  1. mmmm, pare foarte bun!
    eu tot fac in ultima vreme banana bread! este delicioasa, am sa o notez si eu pe blog!
    Esti o super femeie, Stela :)
    o inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee,cred a fost foarte bune,la ce bunatati ai pus in ea <3.Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. De ieri de cand ti-am vazut poza mi s-a facut o pofta. Cred ca a fost delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. It looks so delicious. :)...Thx for sharing..:-) kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi place să gătesc și ne place să mâncăm, mai ales că știi și tu, în italia se mănâncă foarte bine :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am facut astazi placinta cu branza dulce si stafide...o tava! Si nu mai am :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Yummy, pare delicioasa, sunt sigura ca a fost! :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce draguta esti! :) sa mai faci insemnari din acestea, ma mai inspiri si pe mine sa mai gatesc cate ceva pt noi si micuta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumim pentru reţetă, arată tare bine! ♥

    RăspundețiȘtergere
  10. ah ce bine arat! De cand zic ca incerc carrot cake, dar inca nu ama vut ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata, cine ar fi crezut ca se poate face prajitura din asemenea ingrediente...super ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. trebuie sa fie tare buna langa o cana aburinda de cea :)

    RăspundețiȘtergere