You can't buy happiness..

09:31:00

Dragele mele , va imbratisez. Din pacate nu prea am timp in timpul saptamanii sa fac poze cu tinute , dar in week-end sa stie , fotograful [aka sotul] este pregatit. Mi-ar placea sa fac editoriale frumoase, dar e frig , asa ca tinutele mele casual sunt cat se poate de reale , nu ma imbrac special ca sa fac poza, pur si simplu in drum spre activitatile noastre de week-end ne oprim si  ne pozam, adica eu.

Stiti, m-am gandit ca de multe ori ne dorim sa avem lucruri materiale posibile si imposibile , alergam dupa averi , imitam pe altii ..Am observat ca despre fericire oamenii nu vorbesc mult, insa oamenii nefericiti au mereu tema de vaitat. Dar ma gandesc totusi cat e de simplu sa fii fericit ...










- Daca te-ai trezit de dimineata , esti deja fericit ! Pentru ca esti mai fericit decat un milion de oameni care au murit in dimineata asta...
- Daca nu stii ce inseamna razboi , foamea si inchisoarea , esti mai fericit decat 500 de milioane de oameni ...
- Daca in frigiderul tau este macar un pic de mancare , ai haine, incaltaminte, ai acoperis deasupra capului , esti mai fericit si mai bogat decat multe milioane de oameni pe planeta..
- Daca ai bani in portofel , un card de credit si ceva banuti la pusculita, faci parte din oameni care nu mor de foame...
- Daca ai maini si picioare , esti mai fericit decat milioane de oameni care le-au pierdut...
Simplu, nu?  Sa fim sanatoase si pace tuturor!

OUTFIT:
Coat [Mango ] , sweater[Pimkie], pants[Zara] , shoes , beanie[ New Yorker], bag [Odji , russian brand]

You Might Also Like

18 comentarii

  1. U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors.kisses! Have a great week!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place motul de la geanta :)) Ai dreptate, ne vaitam tot timpul de diverse nimicuri si nu vedem imaginea de ansamblu. Super outfit ca de obicei...pentru ca indiferent daca e casual sau elegant totul iti vine perfect Pup!

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place cum iti sta asa! Iar caciulita e tare smecheroasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare dreptate ai Stella,am citit cu drag postarea asta.Esti o frumusica,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este! Uitam sa fim fericiti pentru aceste lucruri marunte, care nici macar nu ni se cuvin! Ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatoasa, ca am unde sta, ce manca si ca nu sunt singura pe lume!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand e frig si innorat nici nu-ti vine sa iesi la poze, stiu ce spui. Imi place ciucurasul de la geanta. Iar fesul te prinde super! Pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. estas preciosa y el look es realmente chic! un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. you look lovely, great cozy outfit. Happy New Year! kisses
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    RăspundețiȘtergere
  9. Subscriu in totalitate gandurilor tale! :)
    Frumoasa tinuta, draga mea, practica si, totodata, chic! E atat de tonica imaginea ta!

    Pupicei, Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Simplu si confortabil outfit. Si da, suntem foarte norocosi !pup, Stella.

    RăspundețiȘtergere
  11. chiar daca e frig, hai sa ne bucuram putin :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine iti vin colantii de piele! Imi plac mult de tot. Mi-as dori si eu asa o pereche!

    RăspundețiȘtergere