Bubbl mask / Sephora

08:58:00

Dragele mele , din categoria de cosmetice pentru care merita sa dai banii , pentru mine fac parte mastile faciale. Sunt multe categorii pentru care nu merita sa dai banii si aici vorbesc de categorii, nu de produse anume. Dar mai vorbim despre asta alta data.
De ce mastile faciale sunt atat de importante ? Desigur, mastile home made au valoarea lor, dar si cele cumparate nu sunt mai prejos, chiar mai valoroase. Masca faciala este un mod rapid si eficient de actiona asupra tenului in functie de problema si rezultatul oferit. Eu imi fac de doua-trei ori pe saptamana diverse masti ,in functie de ce am nevoie aleg o masca potrivita.
Ma bucur tare cand descopar o masca eficienta si de data asta m-a surprins Bubble mask Sephora .
Aceasta masca face parte din noua colectie Sephora, o gasiti in magazine.
Masca e tare interesanta, pentru ca de la aplicare pana la clatire trece prin mai multe faze si transformari , iar rezultatul ma multumeste pe deplin.


Este destinata tuturor tipurilor de ten si are ca actiune detoxfierea si oxigenarea tenului.
La aplicare are consistenta de gel , apoi peste cateva secunde se transforma intr-o spuma cu bule si usor-usor se absoarbe toata in piele, practic pe ten nu ramane nimic. Iar dupa clatire tenul devine foarte,foarte neted , fin ,porii sunt miscorati , ai senzatia de prospetime . Tenul deloc nu e uscat. Pentru mine e geniala , cu mare placere o folosesc. Nu te mazgalesti la maini si dureaza putin. Ati incercat-o? Daca nu, recomand din suflet, o sa va placa sigur!!!






You Might Also Like

8 comentarii

  1. sa o trecem si pe asta pe lista, ddiseara ma duc la sephora ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce spui tu aici suna foarte bine! Momentan am cateva masti de fata care trebuie finalizate, dar cand termin cu ele... Am pus ochii pe cea de la Sephora!

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar arata bine, eu in ultimul timp imi fac masti homemade, dar mai folosesc daca primesc de undeva!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaaaa multumim Stella,pe asta chiar trebuie sa o incerc si eu,pupiceiiiii <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Stella, voi merge si eu la Sephora sa o caut! :)

    RăspundețiȘtergere