Rimmel London / Foundations guide

09:23:00

Dragele mele, astazi vorbim despre fonduri de ten Rimmel London . Ati observat ca sunt experta in fdt ....
Chiar daca am preferatele mele, nu pot sa nu incerc [ doar sunt blogger] aproape tot si desigur, sa va impartasesc impresii . Sper sa va fie de folos.
Asa cum puteti vedea , am toata gama de fdt Rimmel London. Sau am omis ceva? Si va spun din start ca Rimmel stie sa faca fdt bune, in comparatie cu mascara .


STAY MATTE liquid mousse foundation 
Un fdt mousse , cu textura mousse , ca o crema groasa, dar se aplica foarte usor si se intinde perfect. Are acoperire mare , practic acopera tot . Se poate folosi si pe post de  corector .  Recomand pentru ten mixt, gras , pentru ca matifiaza si poate sublinia zonele uscate. Asa ca inainte de aplicare hidratati bine tenul . Daca aveti nevoie de acoperire mare , matifiere , dar totusi nu aspect de masca - este perfect. Nu are SPF.
WAKE ME UP [radiant glow + anti fatigue effect]
Asa cum reiese din denumire , ofera acel efect de glow natural superb. Are acoperire medie, dar uniformizeaza totul foarte bine . Daca aveti zone cu probleme mai mari , puteti interveni cu un corector. Hidrateaza foarte bine tenul , ma salveaza in zile cand tenul nu e suficient de hidratat sau dupa raceala.Nu rezista extraordinar, dar nici nu pretinde , nici nu dispare de pe fata repede. Nici nu se compara cu LÓreal Lumi Magique , acesta de la Rimmel este foarte bun si pretul este mult mai avantajos. Are SPF 15
MATCH PERFECTION [light perfecting radiance]
Cam aceleasi caracteristici are acest fdt ca si Wake Me Up , ofera acel aspect glowly tenului , hidrateaza , uniformizeaza , are acoperire medie, SPF 18 . Parca are o textura putin mai fluida. In rest seamana foarte mult cu al doilea.
LASTING FINISH 25H
Despre acest fdt am scris aici  si imi mentin parerea. Este un fdt cremos cu acoperire medie spre mare care ofera un aspect mat tenului. Totusi nu mat beton, dar natural . Este intradevar putin mai rezistent decat celelalte.SPF 20
Ca si concluzie , vreau sa mentionez, ca Rimmel London in cazul fondurilor de ten isi respecta promisiunile si nu ne insala asteptarile . In functie de nevoi, puteti alege un fdt Rimmel potrivit ,iar pretul mic si calitatea foarte buna este un mare plus.
Le recomand pe toate , sincer. Eu le folosesc pe toate, le alternez in functie de dorinta si nevoia.



You Might Also Like

15 comentarii

  1. Kinga cred ca le-a folosit pe toate. Eu pana acuma nu prea am folosit fdt dar vreau sa incep si habar nu am cu care sa incep, asa ca mi-am luat un CC cream de la Bourjois si un fond de ten tip mousse. Dar poate imi cumpar si un Match Perfection, dar mie frica un pic de fdt tip lichid... thanks for the review, te pup!



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit pana acum doar Lasting Finish, iar acum vreau sa incerc si Match Perfection.
    Stay Matte pare super bun, dar am tenul uscat nu mi s-ar potrivi sigur.
    Foarte util review-ul tau :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wake me up și Stay Matte - mi se par foarte bune. Pe Wake me up am să îl recumpăr când va fi puțin mai cald.

    Match Perfection - neîncercat de mine.

    Lasting Finish - îmi place pentru că are acoperire destul de mare, se întinde bine. Doar că mie mi se se pare că se oxidează repede. Cel puțin eu asta am pățit și am mai auzit părerea asta. Păcat, pentru că în rest e un fond de ten foarte bun pentru banii pe care îi dai.

    Oricum, cred că Rimmel London fac fonduri de ten foarte bune. La fiecare am găsit câte ceva care să îmi placă.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Не пробовала основу от Риммел, спасибо за свотчи!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apreciez foarte mult părerile împărtăşite, un sincer mulţumesc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim Stella,pe ultimul il folosesc si eu l-am luat dupa ce l-am vazut la tine in review,si-mi place,dar acum mi-ai starnit interesul cu primul.O sa-l incerc,il pun pe lista,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Il am pe cel Lasting Finish; l-am notat pe cel liquid mousse - este un fdt cu o textura pe care nu am incercat-o, dar cred ca mi-ar placea. Trebuie sa il incerc! :)
    Pupici, draga doamna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doar Stay Matte am incercat si nu mi-a placut, prea imi lasa un aspect pudrat.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am Lasting Finish si sunt foarte multumita

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte utila prezentarea ta. Imi doream Wake me up la un moment dar dar m-am reorientat in ultimul timp.
    Mi-as dori sa mai gasesc astfel de comparatii pe bligul tau

    RăspundețiȘtergere