KEUNE Hair Care / Review

16:57:00

Fetele, mai tineti minte masca KEUNE , despre care am am scris si i-am cantat diferambe mult timp? Nici mie nu imi vine sa cred, dar a fost mare descoperire pentru mine si cel mai impresionant produs.
M-am bucurat tare mult, cand am primit din partea KEUNE Romania un martisor , un martisor superb !
In cosulet am gasit un buchet minunat, o briosa yumi-yumi si doua produse KEUNE. Bucuria a fost mare!
Asa ca a sosit momentul sa va povestesc despre produsele primite.


                    Din gama Satin Oil - sampon pentru par uscat si ulei tratament pentru par
Va spun sincer, nu stiu cum reuseste, dar KEUNE ma lasa fara grai. Impresionante produse! Da, iar voi lauda,pentru ca merita!
Nu o sa desriu ambalaje [care desigur merita si ele, pentru ca sunt ergonomice si comode] , nu asta e important. Important este ca produsul sa-si faca treaba bine si sa respecte promisiunile.
Samponul lasa parul atat de matasos , atat de viu, hidratat, cum rar am vazut la alt produs de genul. Pot sa spun ca nici balsam poti sa nu aplici, dupa clatire lasa parul  extrem de fin . O placere!  Important este si ca parul se mentine matasos si curat pe parcursul a trei zile, atat cat imi trebuie. Cu siguranta recomand sa incercati macar ceva marca KEUNE !
Ca o mica deviere de la subiect, as dori sa va spun , ca brandul KEUNE a fost fondat in 1922 de Jan Keune , un chimist certificat , in Amsterdam. Keune a fost primul brand care a introdus solutie permanent pentru par. 



 

Ulei tratament Satin Oil  pentru par contine mai multe uleiuri pretioase, precum ulei de cocos, migdale si multe altele. Nu are miros [samponul la fel] si asta imi place foarte mult.
Uleiul nu e deloc gras, daca as putea spune asa , se aplica pe par umed si dupa uscare parul e hidratant, matasos , moale. Nu ingrasa deloc parul .
Concuzionez si inca odata spun ca produsele m-au impresionat, imi plac foarte mult si as vrea sa incerc cat mai multe !
Ce experiente aveti voi cu brandul KEUNE?

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Sa le folosesti cu drag Stella <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos martisorul!! Nu am incercat Keune pana acum, dar m-ar tenta!
    Sa le folosesti cu placere! Te pup, Stella!

    RăspundețiȘtergere
  3. keune nu am folosit pana acum, dar ar merita incercat
    acum dolosesc un balsam de par de la loreal professional mithic oil si e super

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb martisor si prezentare. Sa le folosesti cu drag! Te pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful post, really interesting...thx for sharing!
    kisses

    RăspundețiȘtergere