NIVEA / In-Shower Q10 Firming Body Moisturiser

18:55:00

Fetele dragi, nu e noutate deja, dar abia acum am facut cunostinta cu acest produs - Lotiunea sub dus cu Q10 .
 Femeile iubesc să aibă o piele mai fermă! Dar viaţa poate fi foarte aglomerată uneori! Grija pentru tine şi lista lungă de to do-uri se împacă mai greu, însă nu trebuie să te neglijezi!
Un stil de viaţă sănătos cu exerciţii fizice şi o alimentaţie adecvată în fiecare zi sunt esenţiale, dar uneori mai ai nevoie şi de mici trucuri rapide şi convenabile.



NIVEA lansează prima Loţiune de corp sub duş pentru o piele mai fermă! Eficienţa produsului este garantată de tehnologia inovatoare care introduce o substanţă proprie pielii în formula produsului: coenzima Q10.


“Această inovaţie este rezultatul a cinci ani de cercetare în laboratoarele Beiersdorf. Produsul are o formulă unică, ce conţine perle care au în interior coenzima Q10 şi pe care o activează la contactul cu apa”, spune Sabine Schulz, Product Development NIVEA Body, R & D Beiersdorf.
Sunt femeie activa si ocupata . Imi place idea NIVEA de a oferi femeilor un produs ce are grija ca pielea noastra sa arata mai bine , mai ferma, mai hidratata. Mi-a placut senzatia de revigorare si intradevar, nu am mai simtit nevoia sa aplic o crema hidratanta.
Tu ai incercat acest produs?

You Might Also Like

3 comentarii

  1. Si eu o am in baie si imi place, mai putin senzatia lasata de menthol, nu e destul de cald afara :)) In rest hidrateaza bine si e o placere s-o folosesc.

    RăspundețiȘtergere