Remington Style , always in style!

08:59:00

Fetele dragi, Remington ne-a pregatit noua colectie ! Pentru a ne usura munca noastra de zi cu zi sa fim frumoase si atragatoare, nu e asa? Dar nu numai pentru noi , dar si pentru barbatii nostrii !
Ondulator Dual Curl pentru 2 tipuri de bucle, cu tambur in spirala, Remington Ci63E1 Ondulator Dual Curl Ci63E1 are tambur spiralat cu selector de dimensiune pentru realizarea a 2 tipuri de bucle.

 


Ondulator Curl Revolution cu tambur rotativ si rotire automata Remington Ci606 Ondulator Curl Revolution Ci606 cu tambur rotativ si rotire automata. 

Ondulator de voiaj cu tambur retractabil Remington Ci2725

Ondulator ceramic Ci2725 cu tambur retractabil, pentru voiaj
Epilator cu lumina intens pulsata pentru fata si corp, cu bec Infinity, Remington IPL6500 Epilator cu tehnologie lumina intens pulsata (IPL) ce indeparteaza parul de pe corp si fata, cu bec Infinity IPL6500.
Cat imi doresc eu un epilator IPL Remington! Mi se pare o idee geniala  si o tehnologie de neegalat .
Set bikini trimmer reincarcabil, cu 2 site, Remington Aloe Vera WPG4035 Set de tuns pentru linia bikinilor, reincarcabil cu 2 site cu Aloe Vera.
Pentru barbati 
Aparat ras site flexibile Remington LiftLogic Smart Edge XF8500 Aparat ras site flexibile LiftLogic Smart Edge cu acumulator reincarcabil.
Aparat ras 2 site flexibile reincarcabil Remington PF7200

Aparat de ras reincarcabil cu 2 site flexibile.

Aparat de tuns parul corporal si zone intime Remington BHT250

Aparat de tuns cu acumulatori cu Litiu, pentru corp si zonele intime.

Masina tuns barba si mustata indestructibila Remigton Titan MB4850 Masina de tuns pentru barba si mustata cu lame cu invelis din titan.
 Eu deja mi-am comandat o perie, de data asta rotativa , AIRSTYLER , abia astept sa-o pun la treaba!
                                                                         Ce va face cu ochiul?

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Abia aștept să ne încântați cu un review al periei rotative AIRSTYLER ♥
    Weekend frumos, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am prima varianta de ondulator si pot spune ca nu poti obtine cu el beach waves decat intr-o parte :(. In rest e ok. Ma tenteaza ondulatorul de voiaj. Daca tot sunteti ambasador Remington de ce nu va pun la dispozitie toate produsele prezentate ca sa faceti review-uri?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cecilia, probabil ca trebuie indemanare, dar sunt sigura ca vei obtine efectul dorit.
    Am destule produse Remington, am mai scris review-uri
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Epilatorul pentru fata ar fi tare bun!

    RăspundețiȘtergere