My favorite color

21:33:00

Da, cred ca exarez cu albastru, dar imi place la nebunie . Mi-am comandat iar ceva albastru ,un pulover lung ca sa-l port cu fuste . Aici , desigur, depinde de preferinte ,fiecare avem culori preferate . Dar lasand culoarea la o parte, iata cum puteti purta acest pulover. Cu bocanci combinatia mea preferata .
Am iesit cu Pety la o sueta si ne-am distrat si cu pozele. Sper sa fie o idee de outfit si de ce nu, poate va place puloverasul pe care il puteti vedea mai bine aici si comanda







OUTFIT
Sweater [ HERE ]
Skirt [HM]
Bag[Humanic]
Boots[La Redoute]


You Might Also Like

16 comentarii

  1. Foarte frumos pulovarul,are si de ce sa-ti placa albastrul,iti sta foarte bine,pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Arati splendid in albastru :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Your look is stunning! I love the color! kisses dear

    RăspundețiȘtergere
  4. Precioso tu jersey y te sienta genial el azul Klein, estas muy guapa y chic! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  5. Me encanta el color de tu jersey, te favorece muchísimo. Besos guapa.

    miestiloesasi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Red & cobalt blue are my fav colors... you look fab doll!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    RăspundețiȘtergere
  7. También es uno de mis colores preferidos, este tono de azul es precioso. Me gusta mucho la combinación con la falda de tul y las botas, es una bonita mezcla de heavy y delicadeza, una combinación de estilos que te favorece.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos albastru si tare bine te prinde! In nuanta asta mi-ar placea o fustita tutu :D.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce albastru minunat!!!!!! foarte frumos le-ai combinat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai nu trebuie sa folosim culorile care ne avantajeaza?! Alegere potrivita, este un pulover care merge purtat ca rochie, peste rochie si peste fuste cum ai spus si tu. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. Arati absolut superb... Te am descoperit recent dar te admir! Si eu sunt medic in Cluj, aceeasi varsta.. aceiasi pasiune pt fashion... Am dorit un fond de ten ca al tau dar nu am gasit la Douglas!

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi place foarte mult puloverul! O ținută cool!

    RăspundețiȘtergere
  13. Este culoarea care vă iubește cel mai mult! ♥
    Zi frumoasă și senină, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Albastru e culoarea ta clar...imi plac foarte mult brosele tale, sunt detaliul care conteaza :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Love blue! Iti vine absolut perfect! Pup

    RăspundețiȘtergere