Beauty news

20:35:00

Fetele mele, o postare scurta cu o prezentare a catorva produse. Tuturor ne place magazinul DM , o comoara adevarata.  Am gasit o crema de maini in recipient cu pompita [demult cautam, nu au mereu] , foarte usor de folosit atat pentru maini cat si pentru corp . O crema foarte buna , are miros discret placut, intra imediat in piele ,hidrateaza, nu lasa mainile lipicioase . Recomand!

Si mi-am luat fiole cu acid hialuronic . O cura de o saptamana - 7 fiole . O fiola ajunge pentru fata si decolteu. Foarte mult imi plac , solutia se absoarbe imediat si lasa tenul perfect hidratat. Se recomanda folosirea unei fiole seara. Nu stiu cat acid hialuronic contine la asa pret mic[15 lei], dar este un super produs.


Si inca ceva , la Sun Plaza s-a deschis Farmacia Tei - Bebe Tei , de fapt un centu mare cu de toate- Plafar, dermatocosmetice , pentru copii si tot ce vrei. Rai! Mi-am luat sampon si balsam Himalaya, am auzit numai pareri bune despre aceasta gama ,dar erau de negasit. Tocmai mi-am spalat parul, sa vedem dupa uscare. Daca va intereseaza, sa ma intrebati. Va imbratisez!


You Might Also Like

7 comentarii

  1. So precise and detailed thanks!
    have a beautiful week, Stella! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu bantui mereu prin DM,imi place tare mult.Sa ne spui despre produsele Himalaya,ma intereseaza samponul cum e pup <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Zilele trecute un prieten de familie a facut shopping in dm si am beneficiat si eu de noutati! Lotiunea aceea pentru maini arata foarte bine, mi-a amintit de o crema pentru maini Balea - excelenta era!
    Mi-am amintit de fiole... cred ca si Floritene are cu acid hyaluronic! In toamna fac si eu o cura! :)
    Sa te bucuri de noile achizitii, Stella! Puuup!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Wooow, si eu vreau sa ajung in Sun Plaza, la Farmacia Tei nu prea ajungeam usor ca nu mi-e in drum :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranta voi face si eu o vizita la Farmacia Tei din Sun Plaza :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. inca nu am incercat fiolele, dar numai de bine am auzit despre toate produsele de la dm.
    dar, cum toate au un inceput, tocmai mi le-am luat si eu. zic sa le incercam :)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place si mie DM, nu prea am timp dar intru cu drag!

    RăspundețiȘtergere