MAC Cosmetics / swatch, review

10:41:00

Fetele dragi, aici , aici v-am scris review-uri despre produse MAC , dar pe blog mai gasiti multe postari despre MAC folosind casuta search si tag-ul mac
Ati vazut ultima colectie MAC LE DISCO  ? Farduri de ochi     superbe din gama dazzle nu au cum sa te lase indifirenta . Culorile ,textura, sclipirea...     Sunt fabuloase! Eu am ales nuanta she sparkles ,o nuanta neutra , nici nu stiu cum s-o descriu . Chiar daca       pare ca sclipeste prea mult ,este potrivita si pentru machiajul de zi. Aplicat pe toata pleoapa sau ca un accent arata minunat. Nu are in textura sclipici mare , nu se scutura pe sub ochi si nu este prafos. Finishul este satinat , metalic . Este de fapt un pigment presat si daca se aplica umed, arata amazing!
Am cumparat si un ruj in nuanta plumful , un ruj din gama lustre  , absolut minunat. Nuanta asta cred ca se va potrivi oricui , e o nuanta universala care poate fi purtata si ziua si de ocazii. Textura acestui ruj este cremoasa cu un finish cremos, hidratant. Dar e foarte pigmentat , chiar daca nu rezista multe ore pe buze ,pigmentul ramane imprimat un timp indelungat. Nu curge, nu se intinde dupa conturul buzelor . Love it!!!


Si iata produsele mele [ o parte] MAC , ce le folosesc       foarte des. Voi ce produs MAC preferat aveti?


You Might Also Like

7 comentarii